• Sobota, 2 listopada 2024

Wnętrze w amerykańskim stylu

Restauracje i bary serwujące burgery to od pewnego czasu częsty widok - w samej Warszawie powstało ich już kilkanaście. Niedługo, pojawi się nowe miejsce wyróżniające się szerszym asortymentem - multi fast–food 88th STREET. Od innych lokali będzie je odróżniać nie tylko duży wybór burgerów, hot-dogów i pizzy, ale także oryginalne wnętrze inspirowane nowojorską stacją metra. Lokal zaprojektowany przez Forbis Group powstanie na dworcu PKP Kraków.

Główną inspiracją przy tworzeniu koncepcji 88th STREET było nowojorskie metro.  Oryginalność, miejski charakter, niezobowiązująca stylistyka – to cechy, które najlepiej opisują wnętrze lokalu zaprojektowanego przez Dominikę Ladowską oraz Annę Oksiutę, architektki z Forbis Group. W aranżacji 88th STREET wprowadzono nie tylko klimat stacji metra, ale całego Nowego Jorku. Żółto-czarno-biała kolorystyka nawiązuje do słynnych nowojorskich taksówek, okrągłe stoliki z hokerami wyglądają dokładnie jak te w miejskich barach, a wrażenie dodatkowo potęguje grafika przedstawiająca Wielkie Jabłko z lotu ptaka.

Układ wnętrza, rozmieszczenie stolików, lady oraz tablice z menu doskonale nawiązują do charakteru nowojorskich knajpek. Jednocześnie elementy drewniane, jak długie stoły czy wykończenie ścian, nadają nieco cieplejszego i bardziej europejskiego klimatu. Centralnym elementem lokalu jest lada – tutaj znajduje się ekspozycja z szybkimi daniami na wynos i jednocześnie miejsce obsługi klientów.

Restauracje po amerykańsku

Nad tą częścią umieszczone zostało podświetlane menu z wybranymi pozycjami, a obok - nowoczesna tablica z tradycyjnym spisem wszystkich dań. Za tą częścią ulokowano otwartą kuchnię, gdzie goście mogą podejrzeć, jak ich dania są przygotowywane. Boczne części lokalu to miejsca dla gości. Z jednej strony mieszczą się wspomniane wysokie stoły, natomiast z drugiej - bardziej kameralne, okrągłe stoliki. Ciekawym elementem są półki z książkami i akcesoriami rodem z Nowego Jorku. Na uwagę zasługuje również oświetlenie – duże lampy z kloszami oraz nastrojowe, kolorowe światełka.

Identyfikacja wizualna opiera się na połączeniu trzech kolorów - czarnego, białego oraz żółtego. - Komunikacja 88th STREET prowadzona jest poprzez wygląd lokali, ich zadaniem jest generowanie świadomości nowej marki jako przystępnej, przyjaznej i oferującej dobrej jakości dania – zaznaczają architektki z Forbis Group. Na witrynie zostało zaplanowane miejsce na prezentowanie bieżących ofert czy edycji limitowanych, które mogą zainteresować stałych bywalców. Wysoka jakość jest dodatkowo komunikowana poprzez literę Q w znaku firmowym - komunikat jest jasny: „najlepsze składniki, najlepszy smak”.

Źródło: biznes.newseria.pl

Komentarze (0)

Zostaw komentarz