Pozycjonowanie lokalne szansą dla Twojej firmy
Pozycjonowanie lokalne to ogromna szansa dla firm świadczących usługi stacjonarnie: sklepów, zakładów usługowych, czy rodzinnych firm, które dzięki lepszej widoczności w wyszukiwarkach mają szansę dotrzeć do Klientów z okolicy. Obecnie Klienci coraz częściej spontanicznie podejmują decyzję o skorzystaniu z konkretnej oferty, na przykład w komunikacji miejskiej, korzystając ze smartfona. Warto zadbać, by w ten sposób od razu natrafili na informacje o Twojej firmie.
Czym jest pozycjonowanie lokalne?
Terminem "pozycjonowanie lokalne" określamy wszystkie działania w Internecie, których celem jest zwiększenie widoczności witryny w konkretnym mieście lub regionie. Obejmuje to zarówno działania w witrynie (on-site), takie jak content marketing, dbałość o poprawność kodu programistycznego czy lekkość i szybkość strony, jak również działania zewnętrzne (off-site): linkowanie, wizytówka Google Moja Firma czy kampanie w mediach społecznościowych. W wyniku pozycjonowania lokalnego osoba, która poszukuje konkretnej usługi w danej lokalizacji po wpisaniu wybranej frazy w wyszukiwarkę powinna od razu otrzymać informacje o Twojej firmie: link do witryny, ofertę, a nawet godziny otwarcia czy wskazówki dojazdu na Mapach Google. Bardzo ważne jest również dostosowanie Twojej strony do potrzeb urządzeń mobilnych, dzięki czemu osoby, które akurat znajdują się w pobliżu, łatwo dowiedzą się o możliwości skorzystania z Twoich usług.
Aby mieć pewność, że efektywnie wykorzystujesz środki na kampanię i osiągasz najlepsze efekty pozycjonowania lokalnego, warto powierzyć to zadanie specjalistom z doświadczonej agencji, na przykład: https://www.pozycjonowanieibif.pl/.
Korzyści z pozycjonowania lokalnego
- Pozycjonowanie lokalne to szansa, by wyprzedzić konkurencję i szybciej dotrzeć do Klientów ze swoją ofertą.
- W ten sposób docierasz do osób z Twojej okolicy, które rzeczywiście są zainteresowane skorzystaniem z konkretnej usługi
- To strategia znacznie skuteczniejsza w przypadku małych i średnich firm, które nie dysponują olbrzymim budżetem - podczas gdy w przypadku fraz ogólnych konkurencja może być ogromna, frazy lokalne umożliwiają skuteczne docieranie do osób z okolicy.
- Pozycjonowanie lokalne i wykorzystanie narzędzia wizytówka Google Moja Firma pozwala na zbudowanie większej renomy firmy wśród okolicznych mieszkańców i zdobycie ich zaufania.
- Większa efektywność reklamy - w przypadku reklam w ogólnopolskich mediach znaczna część budżetu byłaby marnotrawiona - przekaz docierałby do osób, które i tak nie miałyby szans skorzystać z oferty.
Komentarze (0)