• Sobota, 27 kwietnia 2024

Broszury reklamowe - rozwiązanie na niejedną okazję

Duża ilość firm przeniosła swoje działania również do Internetu. Daje im to znacznie większy zasięg, przez co zwiększa się ilość ich klientów. Jest to również o wiele wygodniejsze dla osób, które szukają danej usługi, gdyż mają wszystko zgromadzone w jednym miejscu. Jedną z usług cieszących się popularnością są drukarnie online, np. lobos.promo. Zajmują się one projektowaniem i drukowaniem ulotek, katalogów czy broszur reklamowych. Te ostatnie sprawdzą się idealnie na różne okazje. Ale ile kosztuje taka usługa? I czy się opłaca?

Druk broszur - wszystko, co musisz wiedzieć

Broszury reklamowe to wielostronicowy druk wyprodukowany z wysokiej jakości materiałów. Charakteryzuje się tym, że zarówno środek, jak i okładka wykonane są na tym samym papierze i tą samą techniką.

Przed wydrukowaniem broszury reklamowej należy zwrócić uwagę na kilka istotnych aspektów. Najpierw powinno się wybrać odpowiedni format oraz rodzaj wykończenia materiałów. Najpopularniejszymi rozmiarami druku są A4, A5, A6, B5, B6. Istnieje również możliwość zamówienia wydruku broszur reklamowych DL i 2Dl, czyli w formatach, które są charakterystyczne dla formatu ulotek.

Do wyboru mamy oprawę szytą, klejoną, bądź twardą. Można również dostosować pod swoje wymagania technologię do druku. Zarówno drukarnie online, jak i te stacjonarne starają się, by efekt końcowy był jak najbardziej satysfakcjonujący dla klienta. Druk broszur może zostać wykonany w kolorze, bądź czarno-biały.

Broszury reklamowe - wzory

Drukarnie w swojej ofercie posiadają gotowe wzory broszur reklamowych. Są one przystosowane do indywidualnych potrzeb klientów i dopasowywane w zależności od funkcji, jaką mają spełniać. Jest to bardzo wygodny i szybki sposób na pozyskanie ciekawego projektu i jeszcze szybszą jego realizację.

Szablony zazwyczaj są edytowalne, a co za tym idzie możemy zmieniać w nich dowolną rzecz, taką jak grafika czy czcionka. Dzięki temu uzyskamy w pełni zadowalający nas produkt. Gotowe wzory są najczęściej podzielone na kategorie, tak aby klient mógł w jak najprostszy i jak najszybszy sposób znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Na stronie drukarni znajdziemy broszury salonów fryzjerskich, restauracji czy innych usług z różnego zakresu.

broszura

Broszury reklamowe - cennik

Cennik usług zależny jest przede wszystkim od ilości drukowanych egzemplarzy. Im więcej sztuk zostanie zamówionych, tym kwota, jaką należy zapłacić będzie odpowiednio wyższa, ale także bardziej opłacalna. Na cenę ma również wpływ jakość papieru czy dodatkowe udogodnienia wybrane przez klienta.

Realizacja takiej usługi trwa zazwyczaj od jednego do trzech dni roboczych, a wysyłka kurierska w wypadku drukarni online jest bardzo często darmowa. Niektóre drukarnie oferują możliwość wydrukowania broszur reklamowych w nakładzie do 10 000 egzemplarzy.

Broszury a ulotki reklamowe

Jedną z form reklamy danej organizacji czy usługi są broszury. Ulotki reklamowe są jednak zdecydowanie popularniejsze i nieco tańsze w produkcji. Obie propozycje mają za zadanie promowanie czegoś, z tym że ulotki są bardziej okrojoną wersją. Kampanie, w których wykorzystuje się ulotki czy plakaty cieszą się największą skutecznością. Według statystyk ponad trzy czwarte odbiorców choć pobieżnie zapoznaje się z ich treścią.

Dodatkowym atutem będzie dodanie do nich obrazów czy zdjęć. Dzięki temu łatwo i szybko przykuwają one wzrok potencjalnego klienta. Nie można również zapomnieć o podaniu adresu, telefonu firmy oraz strony internetowej. Proces produkcji ulotki reklamowej wygląda bardzo podobnie, jak w przypadku broszur.

Istnieje tutaj również możliwość zarówno projektu własnego, jak i skorzystania z wzorów dostępnych w ofercie drukarni. Mamy do wyboru ulotki dwustronne oraz jednostronne. Przed wydrukiem należy również ustalić, czy mają one być w kolorze, czy czarno-białe. Rodzaj papieru ma również znaczenie. Do wyboru mamy między innymi papier kredowy, który jest zdecydowanie najpopularniejszą opcją, a także papier z recyklingu czy folię z tworzywa sztucznego.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz